skip to Main Content
Ervaren Business Consultant/Accountmanager Die Eigen Business Unit Op Wil Zetten Bij YOBZ! – Bussum

Ervaren Business Consultant/Accountmanager die eigen Business Unit op wil zetten bij YOBZ! – Bussum

Introductie

Vacature bij YOBZ! Wil jij samen met ons Recruitment als vak verder op de kaart zetten? Ga jij ons helpen onze enorme toekomst ambitie waar te maken?

YOBZ is op zoek naar een Business Consultant die zelfstandig een eigen Business Unit binnen YOBZ wil opzetten!

Organisatie

YOBZ is een jong, avontuurlijk, snelgroeiend bedrijf. Onze kracht is 100% focus op Recruitment, waarin ambities van professionals en behoeften van opdrachtgevers centraal staan.

We houden ons bezig met het bemiddelen van vaste en interim Recruitment professionals, Recruitment consultancy en training & opleiding van Recruiters.

Werken bij YOBZ voelt als werken bij een hardwerkende ondernemende familie. Een jong en hecht team, professioneel, maar ook met plezier en een knipoog. We houden van korte lijnen, ondernemerschap en hechten aan de toegevoegde waarde van alle collega’s. Er is veel ruimte voor professionele en persoonlijke ontwikkeling. Er is een open en eerlijke cultuur en vertrouwen zit diep in ons DNA.

Functie

Als Business Consultant binnen YOBZ ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van nog meer mooie opdrachten welke wij met ons team van professionele interim Recruiters gaan invullen. Niet alleen bij bestaande, maar zeker ook bij nieuwe relaties binnen jouw eigen op te zetten Business Unit.

Een zelfstandige rol waarbij wij zoeken naar een enthousiaste, proactieve collega die ons voor de uitdaging gaat zetten jou bij te kunnen houden met aanbod van voldoende top recruitment professionals.

Functie eisen

De open deuren laten we achterwege: relevante ervaring binnen de arbeidsbemiddeling op het gebied van sales en accountmanagement lijkt ons vanzelfsprekend.

Belangrijker vinden wij dat je een persoon bent die in ons team past. En dat je kunt vinden in onze missie om Recruitment op de kaart zetten, YOBZ verder te laten groeien en deze nieuwe rol op te zetten binnen onze mooie organisatie.

Aanbod

Uiteraard hoort bij deze ondernemende rol een mooi beloningspakket, welke we graag in een persoonlijk gesprek aan je toelichten en met je overeenkomen. Verder krijg je:

  • Een leaseauto, laptop en telefoon;
  • 25 vakantiedagen;
  • Doorgroeimogelijkheden afhankelijk van jouw ambities;
  • Een continu opleidingsaanbod, zowel op hard skills als op soft skills via de YOBZ Academy;
  • Gezellige maandelijkse bijeenkomsten met interessante gastsprekers en goed eten;
  • Een sterk netwerk in recruitmentland;
  • De meest enthousiaste collega’s en ruimte om met elkaar te sparren. Gezamenlijk werken we toe naar succes!
Back To Top