skip to Main Content
Corporate Lead Recruiter – Amsterdam En Omgeving

Corporate Lead Recruiter – Amsterdam en omgeving

Introductie

Voor een snel groeiende IT-Dienstverlener zijn wij op zoek naar een Lead Corporate Recruiter. Heb jij minimaal 3 jaar ervaring als Corporate Recruiter en ben jij toe aan het zelf opzetten van een recruitmentapparaat? Dan is dit jouw kans!


Organisatie

Onze opdrachtgever is een jonge en dynamische club met passie en geloof in de kracht van feiten. Op dit moment hebben we 24 professionals in dienst. Maar we zijn volop aan het groeien en we zoeken nieuwe collega’s met dezelfde passie, die samen met ons deze groei willen meemaken en vormgeven.

Onze opdrachtgever helpt zijn klanten extra waarde en inzicht te halen uit beschikbare data. Hiermee kan de klant beslissingen op feiten baseren of zelfs uitspraken doen over de toekomst. Zo verbeteren we marketing, sales, riskmanagement, debiteurenbeheer en verschillende operationele processen.

Functie

Word jij het gezicht van deze organisatie? Je wordt een belangrijke schakel in het laten groeien van de organisatie en bent intern aanspreekpunt. Je bekleedt een nieuwe, zelfstandige en brede positie. Jij denkt en werkt niet in hokjes, maar vindt het juist een uitdaging om in de breedte mee te denken en werken aan de groei en professionalisering van de organisatie. Jouw collega’s zitten voornamelijk extern bij de klant. Jij bent als corporate recruiter / operationeel manager onze interne kracht. Je bent actief op het gebied van:

• Werving & selectie

Jij werft alle voorkomende junior, medior en senior profielen binnen de organisatie. Je maakt hierbij actief gebruik van verschillende kanalen en events. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het onboardingproces.

• Employer branding

Jij weet onze organisatie als een aantrekkelijk werkgever in de markt te zetten en engagement te creëren bij de huidige medewerkers. Hiervoor stel je zelf een gedegen plan op en zet je referral recruitment en arbeidsmarktcommunicatie in;

• Marketing & communicatie

Als allrounder ben jij ook actief op het gebied van marketing & communicatie, je richt je dus ook op de klant. Je ontwerpt en ontwikkelt promotiemateriaal, helpt bij de organisatie van events en bent verantwoordelijk voor de externe communicatie.

• HR / Diverse projecten

We zijn een jong, groeiend bedrijf dat zich nu verder gaat professionaliseren. Jij helpt ons hierbij door verschillende werkzaamheden en projecten op te pakken die bijdragen aan deze professionalisering.

Functie eisen

– HBO werk- en denkniveau

– Minimaal 3 jaar werkervaring met arbeidsbemiddeling

– Ervaring met Employer Branding, HR, Marketing & Communicatie

– Kennis van vakgebied is een grote pré

Aanbod

– 32/40 uur

– Flexibele werktijden

– Mogelijkheid tot thuiswerken

– Leaseauto bespreekbaar

– Uitstekende parkeergelegenheid bij kantoor

– Sociale Events

– Uitstekende pensioenregeling


Inlichtingen

Wil je solliciteren of heb je een vraag. Je kunt altijd contact opnemen!

Ik ben bereikbaar op 06 3094495 of per mail via thom.bijsterbosch@yobz.nl


Back To Top